آی پی ثابت ترید

آیا شما هم به آی پی ثابت ترید نیاز دارید؟

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد ترید در بازارهای مالی را دارید، اما با محدودیت‌های زیادی روبرو هستید، پس قطعا به سرویس رفع تحریم ترید و یا آی پی ثابت برای ترید نیاز خواهید داشت. سرویس مخصوص ترید به شما کمک می‌کند تا بدون دغدغه و با اطمینان کامل تحریم‌های صرافی‌ها و بازارهای آنلاین مختلف را دور بزنید و شروع به معامله‌گری کنید.

خرید آیپی ثابت ترید | آیپی ثابت صرافی
خرید آیپی ثابت ترید | آیپی ثابت صرافی

با اطمینان کامل ترید کنید!

یکی از بزرگترین دغدغه تریدرها و افرادی که در بازارهای مالی معامله‌گری می‌کنند، تحریم‌ها و محدودیت‌هایی است که صرافی‌ها و بازارها برای برخی کاربران و یا کشورها اعمال می‌کند. شما با داشتن سرور مجازی ترید، به یک لوکیشن ایمن متصل خواهید شد و به راحتی تمام تحریم‌ها را دور خواهید زد.

  • سرورهای لوکیشن خاص
  • قابلیت کیل سوئیچ
  • DNS اختصاصی برای سرورها
  • اپلیکیشن و نرم افزار
  • نصب و راه اندازی آسان
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته

آی پی ثابت ترید چیست؟

همانطور که می‌دانید، اکثریت صرافی‌های آنلاین خارجی کشور ایران را تحریم کرده‌اند و هر فرد با آی پی ایران وارد این صرافی‌ها شود، پس از مدتی با مسدود شدن اکانت و حتی بلاک شدن سرمایه‌شان مواجه می‌شوند. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلات و خساراتی، بهتر است تا از آی پی ثابت ترید استفاده کنید.

آی پی ثابت ترید در واقع آی پی و آدرس شما را از کشور ایران، به یک کشور خارجی تغییر می‌دهد. با انجام این کار، صرافی به هیچ عنوان به شما مشکوک نمی‌شود و شما می‌توانید بدون نگرانی و ترس، به فعالیت خود در زمینه ترید و معامله بپردازید. با خرید آیپی ثابت ارزاسیست و مخصوص ترید امنیت شما را در فضای معاملاتی تامین می‌کنیم.

کدام کشور برای خرید سرور مجازی ترید مناسب تر است؟

این موضوع بستگی به آن دارد که از کدام صرافی می‌خواهید استفاده کنید. هر کدام از صرافی‌ها، نسبت به برخی کشورها حساسیت نشان می‌دهند و نیاز به احراز هویت دارند. برای صرافی بایننس بهتر است ابتدا اطلاعات لازم برای انتخاب لوکیشن مناسب را بدست بیاورید و سپس از ارز اسیست اقدام به خرید آی پی ثابت برای ترید کنید. برای دیگر صرافی‌ها از جمله کوکوین، کوینکس و… نیز می‌توانید هر کدام از کشورهای لیست شده در صفحه لیست سرورها را انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *